Algemene voorwaarden Mooi Marlies
Indien u een bestelling plaats bij Mooi Marlies dan verklaart u zich akkoord met onderstaande leveringsvoorwaarden.
Bestellen, betalen en levering van producten
Na het plaatsen van uw bestelling dient u het totaalbedrag van de bestelling direct te betalen via iDEAL of creditcard.
Orderbevestiging
Zodra u bij ons een bestelling heeft geplaatst ontvangt u via e-mail een orderbevestiging. Op de orderbevestiging vindt u een overzicht van de bestelde artikelen en de kosten hiervan, inclusief eventuele verzendkosten en BTW.
Verzenden en bijbehorende verzendkosten
Zodra de bestelling is geplaatst en het bedrag is ontvangen wordt uw bestelling binnen 2-5 werkdagen (mits voorradig) aan postvervoerder PostNL aangeboden ter verzending. U krijgt een bericht (mits bij ons uw contactgegevens bekend zijn) zodra uw bestelling verstuurd is met de specifieke barcode van uw verzending zodat u de track&trace zelf kunt volgen.
Is een bepaald product niet op voorraad dan staat dit bij het specifieke product erbij vermeld. U krijgt ook altijd een bericht als de levering wat langer duurt dan, met hierbij de verwachte levertijd vermeldt. Na verzending van uw bestelling hebben wij geen verdere invloed meer op de bezorging ervan en zijn wij geheel afhankelijk van de leveringen en diensten van de postvervoerder.
Verzendkosten
Voor het verzenden van uw bestelling wordt het standaard tarief gehanteerd van de postvervoerder. De verzendkosten van kleine (platte) bestellingen die door de brievenbus passen (brievenbuspost) bedragen € 3,95. Verzendingen buiten Nederland zijn niet mogelijk. Kado's pakken wij altijd gratis voor u in.
Ruilen, retourneren en herroepingsrecht
Bij bestellingen via de webshop van Mooi Marlies is er geen mogelijkheid tot retourneren. Wel is er de mogelijkheid om uw aankoop om te ruilen voor een ander product naar keuze. Indien u hier gebruik van wilt maken na uw aankoop adviseren wij u om telefonisch contact op te nemen en de mogelijkheden te bespreken. Graag denken wij met u mee voor een passende oplossing en dat u tevreden bent met uw aankoop.
Klachten en garantie
Heeft u klachten met betrekking tot de geleverde goederen of andere zaken? Neemt u dan binnen 48 uur contact met ons op en wij zullen er alles aan doen om tot een passende oplossing te komen. Heeft uw product schade binnen de gestelde termijn van 14 dagen, neemt u dan ook in dit geval contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Vervoersschade
Alle bestellingen worden door ons conform de Algemene Voorwaarden van de postvervoerder verzonden. Mocht u een beschadigde zending ontvangen dan verzoeken wij u ons hiervan binnen 48 uur na ontvangst in kennis te stellen. Wij bespreken dan samen met u een passende oplossing.
Let op: verzuimt u ons in te lichten m.b.t. vervoersschade of doet u dit na 48 uur dan vervalt uw recht op garantie. Uiteraard verzoeken wij u de Algemene Voorwaarden van de postvervoerder ook zelf zorgvuldig in acht te nemen.
Overeenkomst
Indien na ontvangst van het op de orderbevestiging vermelde totaalbedrag, levering van uw bestelling niet binnen 30 dagen heeft plaatsgevonden, heeft u het recht de overeenkomst met ons te ontbinden en kunt u verzoeken om terugbetaling van het door u betaalde bedrag. Dit geldt uitsluitend indien door ons geen andere afspraken met u zijn gemaakt over het tijdstip van levering of als wij verzuimen u in te lichten inzake een mogelijke vertraging bij de levering van artikelen.